Redan måndag.

Idag är jag ledig, men jobbar de resternade dagarna i denna vecka. Så det blir alltså sex dagar denna vecka också. Men det skall nog fixa sig, jag har bestämmt mig för att det skall det nämligen, jag skall klara det.

Jag lämna in kompliteringen i fredags och det kändes skönt, men jag vet ännu inte om den är godkänd.

I morogn är mitt första ljusparty, skall bli spännande och väldigt kul.Får se om jag får något sålt. :)

Ikväll skall jag nog ut till bro och rensa bland alla saker, eftersom jag skall vara med på loppis på lördag, med släkten.

Igår strukturera jag iaf upp de 4 sista veckorna i skolan och hur jag skulle hinna med allt jobb samtidgt och jag tror det går faktiskt, eller det måste det.

Efter vi hade varit och firat min bror igår och vi ut till bro och skulle köra rundbalar. Det gick sådär. När vi lastat alla balar, körde vi fast med vagnen eftersom det var så lerigt. Vi fick lasta av hälften och kom då loss, körde då bort till en annan utfart. Eftersom vagnen är jättelång gick det inte och vi hamna nästan i diket, vi kunde varken backa eller körde framåt eftersom allt bara gled och hjulen fick inget fäste. Vi tänkte då att vi koppla av vagnen och skulle köra runt med knuffa vagnen en bit, men det gick inte traktorn dog och vi fick inte igång den igen. Anders pappa höll ännu på att mjölka så han kunde inte komma och hjälpa oss. Vi fick gå till hans mormor och morfar och fika. Det var jättre trevligt då fick man träffa dem, det var ett tag sen. Tillslut kom yngve och hjälpte oss loss och vi kunde göra bort vagnen från åkern. Vi fick inte med oss några balar hem, men vi fick bort dem från åkern iaf. En lång kväll, men mycket händelserik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0