På rätt väg..

.. med kompliteringen. Idag har jag suttit med kompliteringen som sagt och det har faktsikt gått bra. Jag har fått mycket motviation till att vilja klara det. Jag har ändrat om en del och skrivit om vissa avsnitt. Sen har jag även hunnit med en föreläsningen som jag lika gärna kunda ha skitit i. Den gav mig inte ett dugg.
Har varit ute och tagit lite kort på katterna och blommorna i trädgården, kul att exprimentera lite på bilder.

Lyssnar nu på Lars winnerbäck och känner att energi fylls på i mitt förråd. Skön snubbe det där..

I morgon är det jobb igen, men på kvällen skall jag iväg och ha mys. Skall bli skönt att få komma iväg och få träffa lite folk, nu när man jobbat så pass mycket och inte ens hunnit träffa Anders. Eftersom jag jobbat kvällar och han dagar så har jag hunnit jobba innan han slutat. Han ser mig på morgonen när han går upp och jag ser han när jag kommer hem från jobbet på kvällen, sovandes.

Nej nu skall jag ha möte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0