Onsdag

Det är onsdag idag och jag är ledig i morgon. Men jag måste sitta med min komplitering hela dagen, så att den blir färdig. Hoppas den blir färdig så att jag kan släppa den iaf.
Idag skall jag ha möte med tina, sen blir det jobb igen kl 16 idag. Så att lite längre skoldag får jag idag.

Igårkväll var det en skön stämmning på gustafsvik, de var en del som dansa (alla möjliga, roliga danser) och så skön den med trubadurerna. Ikväll kommer det blir champinjonsoppa och köttbullar till varmrätt. Soppa är fan väldigt gott alltså. Jag har ätit massa soppa hela veckan lång.

Fattar inte, när jag vakna i morse så snöa det. Jag tänkte det går väl över, men nu är det vitt på marken. Va fan det är ju 5 maj idag. och min lillebror fyller år på söndag kom jag på just nu. Måste hitta något att köpa till honom.
Någon som har något förslag vad man köper till en 19årig kille som är bilintresserad och bor hemma????

...och snart tar lillebror studenten, shit det var redan 3 år sedan jag gjorde det. Tiden går snabbt. Jag, Robin, Gustaf och Natta på studentvagnen juni 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0