No name

Idag har jag jobbat och eftersom vi har 285 frukostgäster i morgon på 80 platser så har det blivit en himla massa varor, och sen en himla massa koas kommer det bli i morgon. Tur jag är ledig :)
Jag skall ägna dagen framför min datorn och skriva, hoppas det är skitväder i morgon så jag kan få lite mer motivation till att skriva.
Har precis gjort i ordning mig och skall snart åka och ha ett ljusparty. Mitt sjätte närmare bestämt.

Ikväll skall det vara mer en spavisning och det kan ju vara intressant och roligt.

Igårkväll blev det pizza, gott som tusan var det. Sen blev det en promenad i regnet, men det gick eftersom det inte regna så mycket.

En av mina katter har kommit in nu och jag väntar på den andra, har letat nu i 30 min men han kommer inte fram. Hoppas han kommer fram innan jag skall åka. Vill ju att de skall vara inne när jag inte är hemma..

Vi håller på att planera vår midsommarfest för fullt, här är en bild ifrån midsommar för två år sedan tror jag det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0