Mors dag

Idag är det mors dag och det skall jag fira med att ta med min mamma på en utflykt. Hon vet ännu inte vart och får se om hon listar ut det i bilen ut.
Kvällen igår var jättetrevligt, blev väldigt trött mot slutet så jag bestämmde mig för att åka hem. Det var ett klokt val för det blev en hel del vin igår, sen skall jag köra idag så jag hoppas det inte är några poliser ut, men jag Lyssar på Berra. Han sa att man kunde dricka en vinflaska och då hade den varit ute ut kroppen kl 12 på dagen efter. Jag drack inte en hel vinflaska, så jag tror jag kan köra. Känner att magen är jättehungrif nu iaf, måste få i mig lite mat. Sen skall jag nog bege mig mot vallstena.

Hoppas ni alla får en bra morsdag och njuter av solen, som är lite blyg idag. Men den dyker väl upp hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0