Mästerby lantliv

Idag tog jag med mamma till mästerby lantliv, pappa och Marcus följde också med. Där kolla vi i deras lantshop, jättemycket fint men dyrt var det. Sen bjöd jag hela familjen på fika, saffranspannkaka och kladdkaka för den som ville ha. Efter det åkte vi hem och vila i trädgården, jag blev så himla trött, eller det blev nog alla.

Har ni ätit mat och Anders har klippt gräset och jag har legat lite i rabatterna och tagit bort ogräs. Behövligt. I morgon är det jobb och sen skall det fixas en hel del till studenten och sen skall jag plugga lite. Rapporten skall ju in i morgon och som det ser ut så kommer vi nog hinna klart.

En bild på våra tulpaner i trädgården


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK mitt hjärta, det var en mysig stund och en bra present, du vet vad mamma tycker om du!

Kram och kärlek

2010-05-30 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0