Måndag

I helgen startade "golfa gotland runt", som vi då serverar mat till på kvällarna. Gud så roligt, men det tar på krafterna. Igårkväll var verkligen en hektiskt kväll, men så kul. Men jag känner att kroppen är sliten, bara efter två lååånga dagar, och fler kommer det bli. Blir 6 dagars jobb denna vecka +  att man skall försöka hinna med att plugga (ett måste). Men jag börjar kl tre på eftermiddagarna så jag hinner plugga på dagarna.

Maj månad kommer bli tuff. Känner jag redan nu och då är vi bara 3 dagar in i maj. Men om nästan exakt en månad då skall skolan vara slut. Lovar att vara mer tillgänglig då :)

Ikväll skall jag jobba med peppe och David, det kan bli en bra blandning. Rolig om inte annat.

OM en vecka har jag min första partylite visning, jag är taggad som tusan. På torsdag skall jag ha en "fejk" visning för familjen hemma och se hur det kommer gå.

PÅ valborg blev det grillning här hemma, med trevligt sällskap. Tillslut var det någon som ville in till stan så vi drog väl in där efter många om och men, hamna på munken. Tur vi gick med erica hon fick in oss alla GRATIS! Tur det för det var 18årsgräns där, mnärkte vi. Första gången jag kände mi gammal på munken och jag kan ju inte säga att jag är så gammal. Såg i tidningen dagen efter att det var valborgsdisco på munken med 18årsgräns. Så vi gick rätt snabbt därifrån. Hamna sedan på lillebror som för övrigt var en fritidsgård på valborg (enligt mig), bara det att man kunde köpa öl där som man inte i vanliga fall kan på en fritidsgård.
Dagen blev det slappa här hemma sedan blev det jobb.

För övrigt har vi haft en inneboende i helgen som bott på vår soffa. :D

Igår vakna vi med fint väder så det blev frukost ute i solen, sen en glass på hamnen innan jag börja jobba. En trevlig helg om jag får säga det själv.

Nej nu skall jag återgå till min skolböcker. Men just nu snurrar det i huvudet. Vad är korreltation? Hur räknar man ut de? Vad är t-test? hur utför man det? osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0