Kvalificerad

Tack mina nära och kära för att ni ställde upp och handla från mig och ni som hade visningar, för igår hade jag min sista visning i denna månad och jag har blivit kvalificera:D:D:D:D. Det var mitt första mål och nu har jag nått det. Känns skit bra. Nästa mål är att sälja för minst 2200 kr varje månad i njuni och juli. Då får jag ett startpaket till. Under Maj månad har jag sålt för drygt 14500 kr. Det är inte så illa tycker jag.

Vakna för en stund sedan och skicka iväg beställningen från ljuspartyt igår. Nu skall jag börja skriva, Anders ligger ännu och sover och jag tänkte skriva så mycket jag kunde nu så jag kunde få träffa honom lite senare under dagen. Får se kanske blir det party ikväll, det beror på hur det ser ut med skrivningen. Hur långt jag har kommit och så.

Bilder ifrån vår trädgård för någon vecka sedan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0