Fint blir det..

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon, fram till kl 9 iaf. Jag kunde inte sova längre, då väckte jag Anders. Vi åt frukost ute i solen och sedan satt vi iigång, Anders klippte gräset (eller det gör han ännu), jag städa hela huset. Jag blev kalr till klockan tolv, då drog vi in till stan och handla på bolget. Det visa sig att jag glömt körkortet hemma, undra hur länge de har legat hemma och jag kört omkring utan körkort. Men jag fick handla ändå, jag visa mitt studentid. Handla med oss mat hem och satt ute och åt och nu skall jag börja mötet med Tina snart, vi skall fortsätta med all denna statistik. Får se hur långt vi kommer, hoppas vi blir färdiga.

Sen blir det att svira om till festklänningen, eller något :). För ikväll kommer det hit ett gäng med tjejer, vi skall grilla och dricka vin och sen får vi se om det blir någon utgång. Lite partylitevisning blir det iaf.

Så mycket betyder det...ijferifjewifnepjfsepof..

Kommentarer
Postat av: Sandra We

Ska bli riktigt kul ikväll! Sett fram emot de länge nu.. Yeah! ;) Äntligen blir de av ^^

2010-05-22 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0