Fel väder

Idag skall alla studerna ha bal, och min lillebror och hans tjej ida är den största attraktionen idag :). Men vädret verkar inte vara med dem. Hoppas det är uppehåll åtminstone så de slipper att bli blöta, tänk vad mycket pengar de har lagt ut på alla klänningar och smink och håruppsättningar och så regnar det, känns inte rättvist.

Kvällen igår var jätte trevlig, vi grilla och hade ett ljusparty, vilket var ett väldigt mysigt ljusparty. Fast alla ljuspartyn skapar harmoni och ett speciellt lugn. Därför är det så roligt att hålla på med det, speciellt när personerna är så intresserade och tycker om det jag gör. Sen spela vi spelet tjejmiddag och en hel del roliga frågor kom upp. Kan säga att jag tycke synd om Anders som satt i rummet bredvid vid datorn för det var väldigt högljudnivå och en massa snack om allt från killar till stadsministrar :) En väldigt lyckad kväll, tack tjejer!!

Nu har jag haft fyra stycken ljuspartyn och jag måste ha två till i maj månad för att bli "godkänd", som tur har man vänner som ställer upp och bokar i sista minut. 

Mina älskade katter
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0