Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev. Det har hänt en hel del sen sist, mest jobbar jag och Pluggar, fick reda på idag att rapporten skall vara inne om en vecka och vi har kanppt börjat. Man får ju lite panik, när han ändra datum, från den 31, till den 27. Blir vi inte klara får vi göra det tills hösten ingen, fan det vill jag inte. Så dessa två veckor som är kvar nu blir vääääldigt stressiga. Så då vet ni familj och vänner att jag inte alltid har tid att träffas, måste verkligen bli klar med detta.

Sommar har det iaf blivit på gotland nu, det känns underbart. En till orsak till att man inte känner för att sitta inne vid datorn plugga. Men så är det väl. Hard working!.

Nu skall jag återgå, men ni fick en liten uppdatering iaf.

Från Thailand hösten 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0