Balen

Idag har jag varit inne och sett min bror och hans tjej vara med på studentbalen och de var sååå fina. När man gled in i stan fick jag nästan kåshud, eftersom man fick tillbaka de känslor man själv hade vid min bal. Tog en himla massa kort.

Var så himla slut när jag kom hem så jag somna en stund, tills anders ringde från någon annans nummer och sa att bilen pajat på vägen hem och att ahns mobil också hade dött. Vilket betydde att han var tvungen att gå in och knacka på första bästa hus. Så jag fick ringa hans pappa så han kunde hjälpa honom.

Nu sitter jag här hemma och degar framför tvn, skönt faktiskt. Anders är på bio med sina polare och jag ville inte följa med för att det är nog ingen film för mig. Jag väntar till Sex and the city 2, men den vill nog inte Anders se.

PÅ tisdag är det lön och studiebidrag och det känns superbra. Har väntat länge på denna lön. Den är verkligen välbehövlig, kan jag säga.
jobb i morgon också och hela veckan, nu skall jag vara på Gvik i två veckor och det känns superbra. Skall bli skönt att komma ut till den fina omgivning som det är där.

Ida och lillebror på bilflaket



Ida och Rasmus i almedalen


Ida hade en superfin klänning som hon sytt själv.


Lillebror, han ville inte vara med på kort, egentligen. Men denna dag var han tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0