25 grader i skuggan

det är underbart! Älskar detta väder. Sitter ute en liten stund, sen går in till datorn och pluggar, sen ut en liten stund igen. Lite jobbigt att man måstes sitta inne, men det är bara underbart att ha fönstret öppet och det luktar nyklippt gräs, finns det något bättre?

Ikväll skall jag ha mitt tredje ljusparty, hos Sandra! Det kommer gå superbra känner jag på mig, är taggad som fan. Hoppas på lite försäljning så att jag kan kvalificera mig som partylite konsult.

De senaste dagarna har läsarna på min blogg gått upp en hel del och jag förstår inte varför, jag harr väl inte skrivit något speciellt eller har jag????

Under de senaste 3 veckorna har jag varit ledig 3 dagar, så det skall bli skönt att vara ledig i helgen. Kan jag behöva tror jag, och de tre dagarna man var ledig ägna man all tid åt skolan. Ni ser, vart tar tiden vägen?!

Nu skall jag samla mina tankar och förtsätta och skriva på metod delen. Ha en bra helg alla!

Jag bjuder på en bild, ifrån egypten på mig. Här har en försäljare lindat in en sjal runt mitt huvud. Vad tycker ni ?! :)


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Hallå gummean. ja superskönt väder, man vill jo bara va ledig. kom ihåg kameran på söndag, då ska det plåtas!!!!!

kram

2010-05-21 @ 20:22:55
Postat av: Lille-Mor

Hallå gummean. ja superskönt väder, man vill jo bara va ledig. kom ihåg kameran på söndag, då ska det plåtas!!!!!

kram

2010-05-21 @ 20:25:48
Postat av: Louise

2010-05-22 @ 03:12:44
URL: http://bu
Postat av: Louise

Super snygg, du borde skriva dig till Egypten, passar dig bra :P Nej ja skojjar:)



Saknar diig så mkt, och du pengar är inte allt här i världen, jobba inte ihjäl dig hjärtat!! <3



Ses snart :)

2010-05-22 @ 03:14:00
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0