Vi går mot vår..

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men det har sina anledningar.
Men tänkte kasta in ett kort inlägg.
Helgen har bestått av påskpyssel och en massa mys.
Det har även blivit lite jobb! Vilket kändes bra, då jag gick och köpte ny mobil. Jag älskar den.
Igår hände endel roliga saker, så just nu ser jag positivt på framtiden..

Har även varit ute i trädgården och gjort lite fint, planterat blommor och räfsat en massa löv som måste bort.
Hyresvärden måste inte ha gjort mycket innan vi flytta in.

Jag har även varit förbannad under dessa dagar och jag kan väl ännu säga att jag är det, kan inte ta det här, vet inte vem som läser bloggen längre. Sen man på min statistik är det bara en som läser min blogg varje dag och det vet jag inte stämmer. Så det är något fel på dem, det har det varit nu ett bra tag.

Nu kanske endel undra vad vi gjorde i egypten. Kan ju skriva dag 1 här lite kortfattat.
Dag 1

Vi sov över hos Sara och jocke i sthlm. När Sara skulle börja jobba skjutsa hon oss till pendeln. Vi hade en eftermiddag i stockholm, där det blev lite shopping och mys. Sen åkte vi ut till arlanda. Vi satt oss och åt på ett ställe och drack kaffe på ett annat.
Vi trodde att dem hade öppet hela natten men klockan 21 stängde allt ner på hela arlanda, nästan. Vi hitta några fåtöljer vi slog oss ner vid och försökte sova. Men det gick inte så bra.
Klockan fem gick vi och hämta ut våra väskor och checkade in. Sen gick planet kl. 07.40.
Vi var den första som gick på planet, de ni ;)

Vi dricker vårat kvällskaffe, men där fick vi bara sitta en kvart, sen stängde dem.




Såhär trött är man kl 04.00 när man har tillbringat en hel natt på arlanda utan sömn.


Dag 2 kommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0