Vad har hänt?

Jag vaknar runt kvart över sju, halv åtta på morgonen nu för tiden. Är det för att jag tränar så mycket som jag blir pigg. Man kan ju börja undra.
Snart skall jag gå ut och släppa ut dem där hästarna.

Drömde en mardröm inatt. Att vi skulle utomlands, men med min familj och vi skulle resa från Visby, MEN allt var så stort som på arlanda. SÅ vi sprang fel hela tiden, vi hitta inte och klockan gick och gick och tillslut trodde vi att vi skulle missa flyget. När vi väl kommit fram till incheck, så har vi glömt passen hemma. Sjukt stressade blev vi. Men tydligen fick vi åka med ändå.
När vi sedan skulle gå på flyget, var det som en båt som gunga jättemycket. Den skulle ta oss ut till flyget, men det var försenat så vi fick guppa runt i vattnet, mobilen i fickan och allt. Jag fick en sån känsla man får av att drunkna, för hela tiden var jag tvungen att hålla mitt smink och mina värdesaker över vattnet.
Ja sen vakna jag väl någon gång, det är helt sjukt vad jag kan drömma konstiga saker.

Idag står en massa praktiska moment på mitt schema och även en hel del läsning också. Denna delkurs är det en hel del kurslitteratur som skall plöjas igenom. Tror vi har 5-6 böcker. (På 6 veckor)

Sol och bad, me like :) Jag på kreta våren 2009



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0