Uppdatering

Anders mår bätte nu och han har inte spytt. Så som det sr ut nu så åker vi med båten i morgonbitti, har så himla mycket att fixa ikväll så jag vet inte vart jagg skall börja. Börjar med att uppdatera bloggen :)

Vi åker till sthlm i morgonbitti, sen går planet till Sharm el sheikh kl 07.40 på tisdag morgon.
Vi kommer till sverige tisdagen den 23 mars kl 19.30, tror jag det var. Sen blir det förhoppningsvis flyg direkt hem. Så vi är på gotland på kvällen där..

Hoppas snön har smällt bort tills vi kommer hem, kanske lite önsketänkande :)
Om jag kommer åt någon dator där nere kanske det blir att jag uppdeterar bloggen något.

Anders och jag leker i poolen och lillebror skrattar vid sidan av.. nu drar vi! bye bye friends and family, see ya soon!


Kommentarer
Postat av: simone

Så fint foto du :)

2010-03-18 @ 16:24:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0