Trött

Igårkväll åkte jag in till Natta där vi spela spel och drack vin och öl. Var väldigt trevligt, men jag kom hem i rätt bra tid, eftersom jag har en del att göra idag. Både med skolan och annat.

Jag hade en sån sjuk dröm i morse, först visste jag inte om det var verklighet eller om det var en dröm. Jag drömde att dem ringde från jobbet och fråga om jag kunde jobba. Men jag var så sjuk trött så jag såg jättedåligt, det drömmer jag ofta att jag har svårt att se. Sen såg jag två störa örnar utanför fönstret som slogs och det var en rätt häftig upplevelse, sen efter det hade det kommit in två fåglar i min garderob. Jag tänkte att jag skulle stänga igen  dem i garderoben men då visade det sig att min katt också var där inne och jag kunde ju inte stänga in två fåglar med en katt. Tillslut fatta jag att det var en dröm...sjukt!

Nu skall jag gå ut och släppa ut hästarna, sen blir det mer tentaskrivning...

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

mysigt =)

2010-03-04 @ 08:58:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0