THAILAND BILDER

Har man inte annat att göra på hotellrummet, kan man lösa korsord. Detta är nog första kvällen på våran resa, i bangkok!



Vi är väldigt trött och sitter och bokar flygbiljetten ner till krabi.



Så här ser thailändarnas diskrum ut. De sitter ute på gatan och diskar i baljor.



Här är vi på markand i bangkok! Jag mådde inte så bra den dagen, och på vägen hem i taxin höll jag rent utav sagt på att pissa på mig. Jag har nog aldrig varit så pissnödigt i hela mitt liv. Det gjorde så ont, för jag hade hållt i mit 1 liter vatten på en halvtimme. Så allt det skulle ut på en gång och det är inte så lätt när man sitter i en taxi mitt i bangkok och man vet inte hur långt det är hem till hotellet. När vi stanna iaf, sprang jag till hotellet. 



Fler bilder kommer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var skönt att jag fick hjälp. MEN idiot till bilförare. Ja lite skoj att han kom från ön. Känner igen samma känsla om att vara kissnödig som du skrev, fii fan vad hemskt det är.

2010-03-02 @ 14:53:49
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Fina bilder! Har du rest mycket alltså?

2010-03-02 @ 20:54:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0