störd telefonförsäljare

Det ringde en telefonförsäljare förut och ställde mig mot väggen. Jag sa att jag inte var intresserad av ett nytt abonnemang. Då börja han säga att su du betalar hellre mer än att byta och massa grejer. Han ville att jag skulle byta till glocalnet mobil något.blablabla..Ja sa att jag mest hade vänner med tele2, vilket gör det billigast ha ha tele2 för mig. Då fråga han mig om jag inte bruka ringa något med telenor, då sa jag nej jag har inga vänner som har det. Då sa han "har du inga vänner?" DRYGA MÄNNISKA. 
VISST jag har jobbat som telefonförsäljare, men sa någon nej då tacka jag för mig. Inte förtsatte jag och tjata på. Tillslut sa jag att jag har varken tid eller lust att byta och då blev han typ sur och sa "då får du ha en fantastisk bra dag LINDA"..åhh!

Nu har jag suttit hela förmiddagen och skrivit och jag känner att jag måste ha något att äta. Först mat sen Zumba!
KL 15 skall vi ha möte med en lärare och gå igenom våran in lämningsuppgift och även tentan.


Jag och Mira säger "HEJ"


Kommentarer
Postat av: matilda

Okej, om ja bara ska va hemma så plattar ja inte håret =)

2010-03-04 @ 13:58:11
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

hahah vilken störd säljare då!

2010-03-04 @ 14:27:22
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0