Snäll man..

Idag när jag skulle parkera bilen hitta jag inte tillräckligt med mynt. Jg gick först till parkeringsautomaten. Men sen fick jag gå tillbaka till bilen igen, då kommer en man förbi mig och frågar om jag inte fick den att funka. Jag sa då att jo, fast jag saknar en krona. Vad tror ni han gör då? Jo han ger mig en krona, han rädda min dag! Fler sånna människor till denna värld.

Jag har hunnit med en himla massa på sta. Köpt presenter till två personer, köpt en liten grej till mig själv eller 2 grejer var det. Hnadla kattmat för två veckor, eftersom vi skall bort. handlat kattströ, så nu skall allt det sista vara klart till resan.
Nu sitter jag och smaskar på en sallad jag köpte på maxi, var ju så hungrig

Nu skall det bakas bröd här hemma, har skjutit på det i en hel vecka nu. Så vi har fått ätit knäckebröd. Men idag skall det bli av. Skall även träna zumba och....ja, en hel del mer..

Anders har fått ett tvspel hem på posten idag som han har väntat på ända sen han köpte ps3, alltså i över ett år. Så honom kommer man ju inte se mycket av.  :(

Jag har ju börjat packa lite smått och min väska är redan proppfull. Ifs har jag bara slängt ner det, skall ännu vika det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0