Redan vaken

Idag är det en klämdag, jag är mellan två kursen. Vilket betyder ingen skola. Jag har inget att plugga. Dessa dagar måste man ta vara på, för det händer inte ofta kan jag säga. Därför tänkte jag sova så länge jag kunde i morse och inte ha något alarm på mobilen, men tror ni inte jag får sms kl kvart över åtta och vaknar utav det. Men det gjord inget för det var jobbet och jag skal få jobba fredag och lördag. PERFEKT! Tänkte förut att det kanske inte blir något jobb i mars, eftersom jag skall bort. Men det blir det ändå, så lite pengar blir det iaf i april.

Idag skall jag och Sandra ut och gå och sen får jag se vad som händer. Skall bara ha en ledig dag idag som sagt och inte tänka på skolan. Skall försöka iaf :)

Jag har en katt som ligger och korvar i mitt knä och kan inte bestämma sig hur han skall ligga. Vilken söt en vad, men lite jobbigt när jag försöker skriva på datorn.

Ikväll skall jag nog försöka kolla över reseväskan och se hur mycker mer jag skall packa.
Nu skall jag iaf gå upp och äta lingonbröd som jag baka igårkväll..

Fån glitter och glamourkvällen på Manhem! December 2009


Kommentarer
Postat av: simone

Så vacker du är linda! :)

2010-03-09 @ 09:44:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0