Ny delkurs

Idag går vi in i en ny delkurs, nämligen arbetspsykologi. Det ser jag fram emot. Har laddat upp med böckerna bredvid mig och papper och penna, min kalender. Nu skall det pluggas.

Fattar ni att om 6 dagar är vi nere i egypten, suuuuuper skönt!! Tänk att få lägga sig på stranden och bara känna att solen värmer en. Bara njuta av livet!

Igårkväll var jag i vallstena, åt super god mat. Skall nog göra det själv här hemma någon dag. 2 pass med zumba hann jag med igår i vallstena, så sammanlagt blev det tre pass med zumba igår för att jag gjorde ett hemma igår på dagen. Sen en lång promenad. Så jag kan säga att det känns i mina vader idag, har träningsvärk eftersom jag är så dålig på att stretcha.
  


Denna färg var det på väggen innan vi måla om vårt vardagsrum
Före




Efter



Skillnad va?!


Kommentarer
Postat av: simone

Verkligen skillnad :D

2010-03-10 @ 11:09:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ida

Tackar :D Ja, jag hoppas också att vi kommer att trivas i huset - det tror jag nog att vi kommer :)



Jäääklar vilken skillnad det var på väggen. Tänk vad lite färg kan göra, helt fantastiskt :)

2010-03-10 @ 11:24:31
URL: http://oooidanooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0