Mer och mer snö

Jag kan ju säga idag är det inte syns att vi var ute och skotta igår, för det har kommit lika mycket till inatt. Men det för jag och Anders ta i morgon, för ikväll skall vi bort.

Idag skall jag göra klart det sista på tentan, eller jag skall skriva klart det mest. Sen i helgen tänkte jag skriva lite bara, på måndag tänkte jag finjustera och sen skall den lämnas in kl 12.00.

Hela veckan har jag blivit väckt av sms (Inte från dig mamma :) ), men det har inte gjort så mycket. Jag har kommit upp i tid iaf.

Bilder från resan till teneriffa. Hoppas vi kommer iväg på en resa till med det sällskapet igen, för det var så roligt.

Jens, Berra, Anders, jag och pappa



Här är jag och mamma på promenad på hotellområdet, jag på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0