Mätt

Idag på vårt gruppmöte med skolan, så hoppa mitt internet ur ett flertal gånger och jag blir galen. Vad är det som är fel?! jaja! Tekniken är ju som den är, man kan inte alltid lita på den.

Nu har jag lagat mat och skall snart köra ett pass zumba innan Anders kommer hem från biljarden. Jag har nästan inte träffat honom något denna vecka, har inte han varit borta så har jag varit det. Men vi skall ju tillbringa en vecka tillsammans i egypten så det gör inget.

Läste just ut boken som jag börja på igår "Det goda förändringsarbetet", nu är det bara fullfort med nästa som kommer bli "personalgruppens psykologi". Den boken skall jag nämligen ha med mig på resan och även en bok som heter "gränslöst arbete". Får se hur mycket jag hinner läsa bara.

Jag avslutar med en hoppbild ifrån mig...Hej svejs för ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0