Måndag


Helgen bestod av fest och mys igår. I lördagskväll var det fest i träkumla och sen var det munken som gällde. Söndagen var man rätt seg, så vi slappa mest i soffan och var hemma i bro där det bjöds på semla och alla syskonen var där. Så nu är påsken planerad. Efter många om och med.. :)

Idag skall jag göra det sista på tentan, alltså fin justera den. Sen tänkte jag faktiskt lämna in den, även fast vi fått en till dag på oss. Men jag känner mig nöjd och hoppas ävem läraren gör det också.

Sen skall jag nog in till stan, det är någon som har fyllt år och sen är det någon som fyller år. Sen skall jag köpa det sista innan vi åker, kattmat och kattsand. Måste även lämna tillbaka böckerna på bibblan. Dem skall vara där senaste idag och jag vill inte åka på ågra onädiga utgifter.

Nej men ser man här, nu börja det snöa igen. På Internet stod det att det skulle bli sol. Men kan då aldrig lita på vädret. Det snöar rätt mycket just nu.

Igår beställde vi även taxfree, det blev lite godis och sprit. Lite som vi skall unna oss där nere. Åh snart är det dax, kan inte fatta! Men jag längtar verkligen. Men första blir det en vistelse i sthlm hos sara och jocke. Vi sa igår när dem åkte härifrån att ja om en vecka då står vi såhär igen, fast tvärtom..Skoj!! :)


Från i lördags
Lite spex i bilen..





I träkumla. (Äntligen fick vi till ett kort)  :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGA bilder:D hehe. Ja nu är det till o med mindre än en vecka :D <3

2010-03-08 @ 10:18:07
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0