Lördag

Solen är framme och det känns underbart. Idag skall det städas här hemma, sen ikväll blir det nog party! :)

Gårkvällen var jättemysig med mat och trevligt sällskap.

Igår fick vi adressen till taxfreen, så nu skall vi beställa lite sprit till hemresan (Kanske något till nerresan också)

Såg att det fanns en hel del jobb i tidningen idag och söka, som jag har möjlighet att söka med min utbildning. Så det känns positivt att det finns så pass många jobb som går att söka här nere till det jag utbildar mig till. Men sen är det ju en sak och få dem..

Om en vecka drar vi, skall bli så jäkla skönt och komma till varmare breddgrader.

Nu skall musiken vridas och sen blir det städning här hemma.. here we go!!!

Ha en bra lördag alla fina!

Från kreta våren 2009


Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig vårbild!

2010-03-09 @ 09:54:41
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0