Knepigt.

Nu såg jag att det går ingen båt upp till nynäshamn lördagen den 13 mars, på kvällen där. Vilket gör att antingen måste vi åka upp på morgonen men det vill jag inte för mamma fyller år på den dagen. Så jag vill fira henne först. Det blir antagligen att vi får åka på söndagmorgon istället kl 8. Så vi missar en natt hemma hos sara och Jocke. Lite synd!

Sen kolla jag på flyg hem och vi landar kl 19.30, på arlanda på tisdagkvällen den 23 mars. Det går ett plan hem till den kvällen och det är kl 21.10, det borde vi hinna med, tycker jag. Men det finns ingen klickbiljett på den bara turen innan, vilket gör att vi får nog chansflyga..om vi skall få det så billigt som möjligt. Det är bara att hoppas man kommer med det flyget hem då.

Det blir lite knepigt när man bor på en ö, det blir mycket svårare att ta sig till det fasta landet..Men sen finns det ju en del charm med att bo på en ö också, jag har inte kommit på vad det är ännu bara!! Nej, skämt osido!! ;)

Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Hej hopp

Åk på morgonen ni, fira mig det kan ni göra vid hemkomst, jag är bara lycklig om ni mår gott.

Kram

2010-03-03 @ 20:29:18
Postat av: Anonym

Vad dåligt att det inte gick nå kvällstur på lördag, vad konstigt. Har ni bokat nu :) <3

2010-03-04 @ 10:28:01
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0