hemma

Nu är vi äntligen hemma. Flyget som skulle gå kl 15.00 från sharm el sheik, blev nästan 3 timmar försenat. Vilket ledde till att vi missa flyget hem till gotland igårkväll. Vi skulle då ta in på hotell på arlanda, men tror ni inte att alla hotellrum är fullbokade på hela arlanda. Så det fanns inte så mycket att göra än att ta första bästa bänk och forsöka vila. Inte för att det gick så bra, men ja...Vi kom med flyget i morse till Visby och guud vad lyckliga vi var över det. För att tillbringa så lång tid på arlanda när man trodde att man skulle få komma hem och sova i sin egen och att man istället inte fick sova så mycket, kändes piss.

Vi har iaf haft en super bra vecka och jag fattar inte att man är tillbaka till denna tråkiga vardag. Hade hellre forstatt med att tillbringa dagarna på straden med en öl i handen och sen ta sig ett dopp i det blå och snorkla med en drös fiskar av de olika formerna och färgerna. Ni fattar inte hur häftigt det är. I förrgår snorkla vi vid ett rev där det var minst 45 meter djup, snacka om coolt. Jag fick en chock ner jag stopppa ner huvudet under vattnet.

När jag kom hem så kände nog inte mina katter igen mig, men efter ett tag så ville dem ha så mycket uppmärksam hem båda två. Dem ligger ännu i mitt knä.

Jag är även superglad för jag klara tentan om kognitionspsykologi, ha sa att det var väl disponerad och välskriven. Så det känns skit bra! Jag är på rätt väg...

Underbara värme, ta mig tillbaka. Där jag verkligen kunde släppa alla vardagliga problem. När man väl klev in genom dörren här hemma idag var det som om att dem kastades över mig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0