Härlig promenad

Efter 1,5 timmes promenad i både högsnö och bar mark, känner jag mig väldigt nöjd. Efter promenaden var jag även inne vid Sandra en sväng.
Fick långa 2 filmer en av dem har jag precis sett. Ja hur uttalar vi nu den Sandra?! :) Definitely, mabye! Heter den. Den var väldigr fin och såklart sluta den lyckligt. Det är sånna filmer man vill se.

Nu tänkte jag köra lite zumba.

Bilden är ifrån igår då jag skulle köra zumba men inte fick igång ljudet, så jag gjorde lite egna övningar. Syns det ;) Men senare på kvällen fick jag igång det iaf, med Anders hjälp.


Kommentarer
Postat av: simone

haha du är för go :)

2010-03-09 @ 16:11:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0