Godmorgon

Blev väckt av ett sms i morse, inte roligt att vakna till det. Skulle gärna sovit lite längre, men det var inte så lätt. Ingen skotta vår väg igår så anders körde fast ytterligare 10 ggr i morse typ. Men nu ser jag att den har blivit plogat. Det var på tiden!

Ligger här i sängen och ser ut att snön ännu far i luften. Samtidigt har det blivit stora istappar på taket, igen!
Orkar inte med mer kyla nu, vill att vi skall gå mot varmare tider. Vi går mot varmare tider men det märks inte.

Snart skall jag gå ut och släppa ut ut hästarna, snart! Skall bara ligga här en liten stund till. Det är ju så skönt att ligga nerbäddad i en säng och se när det blåser snö utanför fönstret. Men idag måste jag tyvärr gå ut.

Om 2 veckor idag så sitter vi på planet mot varmare länder, gud vad skönt. Jag drömmer om det på nätterna bara för att jag så gärna vill till solen just nu. Men den veckan kommer nog gå grymt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0