Fredag

Ja nu är det redan fredag och som jag brukar säga så vet jag inte vart veckorna tar vägen. Skall hinna läsa en massa innan jag skall in till stan och träffa natta innan jag börjar jobba. Måste även hinna med ett träningspass, antagligen mitt sista innan vi åker på söndag morgon.

Igårkväll börja jag få ont i halsen och jag var/är rädd att det är halsfluss, eftersom jag har så lätt att få det. Det skulle ju vara typsikt om jag fick det nu när vi skulle åka bort. Men det har inte blivit värre sen igår och det brukar oftast halsfluss bli så vi får hålla tummarna att det inte är det. För hur kul är det att äta penecillin på resan då man inte får dricka alkohol och att immunförsvaret blir sämre, vilket kommer betyda att man säkert åker på någon slags magsjuka. Så nej tack ! ingen halsfluss här inte...

Ikväll skall jag då jobba och Sandra kommer jobba med mig, det skall bli kul. Vi har aldrig jobbat ihop på en 3-rätters förut. Skall komma ihåg att lämna filmerna till henne.
Hon och Niklas skall även ta hand om mina katter när vi är borta, jättesnällt av dem.

Solnedgången på Öland sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0