Föreläsning

Har haft en förläsning i förmiddags och sitter och lyssnar på den andra just nu, i örat. Eller just nu är det paus men jag håller på med det för tillfället.
Skall sen kolla igenom i böckerna vad jag hade tänkt ha med i min del av tentan. Får se vad jag hittar, där. Har redan lite planer.

Ikväll blir det Ljusparty, tog med mig Sandra för att få lite sällskap. Får se om vi hittar några ljus vi vill ha. Om inte annat blir man bjuden på fika och får lite social kontakt.

Får se om jag kommer ut en stund senare, har nämligen möte med gruppen kl 15. Så får se vad jag hinner med, nu skall jag fortsätta lyssna på föreläsningen..


Kommentarer
Postat av: RR

Vi har fina & billiga kläder i vår bloppis blogg. Kika gärna in ;)



Vi har nydligen startat bloggen :P

2010-03-25 @ 21:58:20
URL: http://rrbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0