En kort rad

Vet inte om det ar nagon som foljer min blogg nu nar jag ar borta. Men jag kan skriva en rad har.

Igar var vi och snorkla, anders gilla det skarpt. Jag tycker ocksa det ar harligt, men det blaser ratt mycket ar nere nu. Oken stormar. Lite synd, vilket gor att man kan inte snorkla sa bra som man skulle velat.

Vi var inne i Naamabay igar och lag pa stranden och gick omkring, sen at vi pa ett steakhouse. Jattegod mat.

Idag har vi testat en annan strand, som sag valfigt blasigt, valdigt farligt for man kanner inte att det tar och man blir latt rod. Som vi bada har blivit.
Ikvall skall vi pa en egyptisk afton med bade magdans, trolleri, en stor buffe mm.

Imorgon blir det nog stranden igen. Allt ar bra har nere, jag gjorde nagra fynd igar tva par skor och en jattefin sovenir som jag fick vara med och gora. Kan visa er nar jag kommer hem, jatte haftig. Nu har det blivity morkt har nere och det ar snart dags for middag och med det nagra ol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går automatiskt in på din blogg, som en vana :D Ni verkar ha det toppen iaf :D <3

2010-03-20 @ 12:45:35
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: Natta

Klart man följer den :) Träffade på din mamma igår hon sa att ni hade det bra<3

2010-03-21 @ 11:34:29
URL: http://jagnattan.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kollar din blogg oxå :)

2010-03-21 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0