Det går undan.

Har redan hunnit skriva det jag hade tänkt jag skulle skriva i morgon, idag också! Så det går väldigt bra, hoppas det fortsätter i dem banorna idag.

Sen skall jag även hinna med ett pass med zumba. Gårdagens pass var lite tungt vissa stunder efterom jag hade träningsvärk, men det var bara att bita i.

Sitter i sägen just nu med mina katter, för er som inte vet så brukar jag sitta här och skriva. Har ju inget klokt skrivbord till min datorn, sen får jag så ont i ryggen av att sitta på en stol en hel dag. Hur skall det gå om man skall bli kontorsnisse? Det går nog att träna upp.

Längtar till ikväll, skall bli mys!

Nej nu skall jag fortsätta skriva om en krockupplevelse jag varit med om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0