bloggdesign

Det är klurigt att få till det som man vill ha det här i bloggen om man inte är expert på det. Blev väl hyfsat nöjd iaf. Nu tänkte jag äta en bit mat sen får jag fortsätta med tentan. Har kommit till ett avsnitt där jag skall skriva om minnet!
Vårat minne är ju väldigt viktigt för oss! Vi skulle helt enkelt inte klara oss utan det, tänk om du inte hade något minne. Du skulle vara tvungen att lära dig hur man köra bil varje gång du satt dig i den igen. Hur du knyter skorna, hur du cyklar osv..Minnet betyder oerhört mycket för oss och vi kan nog inte föreställa oss hur det skulle vara att leva utan ett minne.

Nu skall jag äta pizzabiten som blev över från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0