Blåst

Gud vad det har börjat att blåsa ute. Mina kinder är helt röda efter den stunden jag var ute. Men nu börjar dem bli varma, extremt varma. Ni vet när mna frusit jättemycket på ett ställe, sen kommer man in i värmen. Då blir det så varm, speciellt på kinderna, upplever jag det.

Jag har läst en hel del idag och skall snart fortsätta med det. Det är så roligt i dessa böcker för dem tar upp olika fall så man kan lätt koppla det till verkligeheten.

Ikväll skall vi packa det mesta, utom det som vi inte kan packa ner förrens söndag morgon. Som tandborsten och det där..
Resten av tiden här hemma på en tills vi åker är nästan fullspäckad. Imorgon skall jag plugga på förmiddagen, sen träffa natta på eftermiddagen, sen jobb vid 16.
Sen var det jobb igen på lördag och på eftermiddagen skall jag fira min mamma som fyller år. På kvällen är det tänkt att vi skall städa och göra det sista innan resan på söndag morgon.

Här var jag nyklippt och nyfärgad, Nov 2009.
Hur skall jag göra med mitt hår till sommaren?
Vi får väl la se. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0