Söndag

Tänk att det redan är den 13 juni, vart har juni tagit vägen hittils? Jaja!!

Vårruset gick bra, typiskt att det börja regna bara. Men det var en trevlig kväll. Jag fick ju medalj även fast jag inte var bland de tre första och sen fick jag en liten bag med lite reklam grejer i.

I fredags jobbade jag och på eftermiddagen åkte jag till vallstena för att fika. Börja jobba kl 04.30, vilket gjorde att jag var väldigt trött denna dag.
Igår jobbade jag sen var det studentbjudning för min lillebror kl ett. Så där var vi och åt god mat med trevligt sällskap. Stanna sedan kvar till kvällen då vi grilla och prata massa skit.

Idag skall jag ut och klippa gräset tror jag eller så får anders göra det så solar jag istället :) ,  börjar jobba kl 15 sedan. Skall laga middag på Gvik.

Älskar doften av nyklippt gräs, gör inte ni det?

(Jag på bild ifrån Thailand 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0