Solen är inte lika blyg idag..

Idag skiner solen och visst är det underbart?! Skall på massage på förmiddagen sen åker jag direkt till stranden och det blir jag nog liggandes hela dagen. Ikväll skall det inhandlas all mat till festen på fredag, blir en hel del misstänker jag.

Igår satt Marie i mitt löshår, det tog några timmar men riktigt fint blev det, TACK MARIE!!!

Har precis stylat det och skall snart bege mig in mot staden och handla sallad som vi skall ha på stranden.

Slänger kanske in ett inlägg från straden senare!!

Här är en gammal bild med mitt löshår, tagen julen för två år sedan, här dricks det jäger....


Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag hoppas att din dag på stranden blev bra. :-D Jag blev lite avundsjuk på dig, eftersom jag har legat och sovit i dag. Men samtidigt gör det inget, eftersom det gör att jag är ledig ända fram till måndag. Tänk att jag inte jobbar en midsommarhelg! Det har nog bara hänt de gånger som jag har varit föräldrarledig. Du får ha det gott i midsommar och sköt om dig.

Kram Tina

2010-06-23 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0