Mysig helg

Båtresdan upp i fredagskväll var väldigt seg, eftersom vi inte skulle äta på maten så hade vi inte så mycket att fördriva tiden med. Men timmarna gick tillslut ändå. När vi kom fram stod sara och jocke och väntade på oss och det var raka vägen hem och förbereda grillen. Supergott blev det och till det blev det något glas rosévin och baccardi. Petter och hans tjej kom även över så det blev en rätt sen kväll.

På lördagen var det frukost ute i solen och sedan åkte sara och jobba, vilket var tråkigt. Jag hade börjat känna mig sjuk då, ont i halsen och seg i huvudet. Jag och grabbarna åkte till biltema och sen åkte vi in förbi maxi och hälsa på den söta damen i köttdisken, vi handla även mat till kvällen. Sen åkte vi till NACKA centrum och där handlades det rätt mycket för min del. Jag hade nog feber här för i vissa stundet frös jag och i andra svettade jag som en gris men lite kläder fick jag med mig hem iaf.
Hemma så såg vi på film och gjorde sen senare i ordning maten, eller jag gjorde det om jag skall prata sanning. När sara kom hem från jobbet så såg vi lite på film och snacka lite skit. Tillslut somna jag i soffan och alla gick sedan och la sig nästan.

På söndagen åkte vi in till stockholm shoppade, det blev en hel del även denna dag och nu har jag en början till en ny sommargarderob och det känns supernice. Vi tog med oss fika och fika i kungsträdgården och sen shoppades det lite till. Idag kände jag mig ännu sämre med feber och nu hade förkylningen börjat på riktigt, snorig och jävlig var jag. Inte roligt när man åker upp till sthlm och skall umgås med sina vänner man inte träffat allt för ofta och så blir man sjuk. Vi somna nog alla framför tvn hemma en stund sen beställde vi pizza. Sen var det för oss att tacka för denna gång och bege oss till båten. Där väntade mamma och pappa de hade  varit i sthlm över helgen ocskå. Då hade man lite sällskap på båten hem.

Skulle egentligen ha jobbat idag men var tvungen att ringa och sjukanmäla mig igår, för inatt har jag haft en jobbigt feberfrossa. Hatar att ringa och sjukanmäla mig, känns som man trasslar till det för de anndra då. Dagen har jag tillbringat i soffan och gör det ännu. Får se om man sambo kommer hem snart och kan ta hand om mig lite :)


Kommentarer
Postat av: s

Typsikt att du skulle gå och bli sjuk. Nästa gång ni kommer får du absolut inte vara sjuk, antar att det blir när vi skall på vår sommar tripp till västkusten :D Var i alla fall trevligt att ha er här :) <3

2010-06-08 @ 11:22:31
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0