mulet väder

ja vad skall man göra då?
tvätta?städa? usch det är tråkiga saker, jag vill göra något ute.

Igår hitta jag en resa i vår, vi har jag pratat om att åka iväg då. Den var till egypten och jag åker gärna dit igen, för jag gilla landet, förutom folket där. Men de går väl att bortse ifrån. Dessutom var resan ifrån visby, vilket gör att det inte blir en massa dötid och en massa extra pengar man måste lägga ut, eller som vi gjorde sov i några fåtöljer på arlanda och blev sjuka av ac i lokalen.

Ikväll blir det jobb igen.

Nej om man skall ta pallra sig upp ur sängen och kasta i sig en nektaring och plugga i hörlurarna och ta sig ut på en tur?! Det får nog bli såå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0