Ibland är det bra...

...att vara sjuk fast ändå på benen. Igår fick jag ju garderoben fixad och nu håller jag på att vika alla påslakan och gardiner och sorterar de till rätta. Det är sånna saker jag känt att jag borde ha gjort jättelänge, men äntligen blir det av. För idag ser det inte ut att bli något fint väder heller, så det blir en inne-fixar-dag idag.

Skall fixa lite i köket senare. Just det har även tillverkat ett par jeansshorts av ett par gamla jeans, blev faktiskt rätt bra! Känner mig som en hemmafru för tillfället, men börjar bli rätt rastlös. Vill tillbaka och jobba och sen ut och göra något skoj med vännerna!

Just det jag tvättar också, se vad mycket man hinner med!Hoppas solen kommer fram idag!!

Lägger upp några bilder på vår lägenhet i stan, eller flygel kanske jag skall kalla den! Väldigt mysig, men även den dyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0