hårfärg

Nu sitter jag med färg i håret och väntar. Färgar även mitt löshår, som jag skall sätta i i morgon btw. Känns lite konstigt att färga en tofs med hår, men det blir nog bra skall ni se..

Lite dålig uppdatering på bloggen, sorry Sara :):)
Nu jobbar jag bara i morgon sen är jag ledig i 5 dagar, hur skönt skall inte det bli då. Men det blir en hel del jobb med annat, det skall planeras en midsommarfest, inhandlas mat mm.
Sen skall jag på massage, klippa mig, tandläkaren och eventuellt krusmyntagården. Så dagarna kommer nog springa förbi ändå.

Hoppas på att solen kan titta fram lite, den verkar vara lite blyg idag.

Nu har jag börjat mobilblogga också, då kanske det dyker upp ett inlägg när jag inet sitter vid datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0