En lättnad

Min garderob har varit en stor röra nu i flera månader och idag har jag äntligen gjort något åt det. Jag har vikt och sorterat alla kläder, en del kasta jag till och med. Så nu har jag gjort hela garderoben och hela byrån, där jag para ihop strumpor och sortera dem. Känns väldigt skönt, för det har varit en sak som jag länge skulle ha gjort och nu är det äntligen gjort.
Nu skall jag läsa igenom vår rapport en sista gång, sen skall den lämnas in för gott.
En besiktningsman har varit här idag och besiktat skorstenen, jag sa att han kunde skicka räkningen till vår hyresvärd för att det är ingen vi skall betala. :)


Här ser ni hur min garderob såg ut för någn månad sen, stökig! Då kan ni tänka er att den var ännu mer stökig nu, men från och med i dag skall det vara ordning i den. Min katt tycker om att vara uppe i garderoben, som ni ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0