Redan den 16 juli

vart tar tiden vägen?!
Dagarna i sthlm och på västkusten var helt fantastika, avkoppling och en massa aktiviteter.
Nu har vi iaf kommit hem till gotland och giår var jag på stranden med Familjen, bada två gånger. För det är ju så sjukt varmt i vattnet.
Sen på kvällen träffade jag Hanna och Lovisa för att äta en bit mat och kvällen slöt hemma hos Lovisa med en kopp te, en mysig kväll. Var ett tag sen man sågs så det var mycket att snacka ifatt.

Idag har jag mest slappat här hemma, skall börja jobba om en timme. Har varit så varmt idag så jag knappt orkat vistas utomhus, så det blev lite fix inne och lite bokläsning i skuggan.

Nu skall jag byta om och sen åka in för att fixa tvårättersmiddag för 24 pers ikväll på Gvik. Hoppas det går fort, vill egentligen bara vara hemma och ha semster med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0