partylite

Under de månaderna jag varit med i partylite har jag samlat ihop 180 poäng och med de kunde jag beställa 50 höst/jul  kataloger och ett ljuspaket, gratis! Superbra! Sen har jag skickat ut rea bladet som är i juli månad till massa vänner och personer som har handlat från mig tidigare, det är bara att höra av er, ni som är intresserade.
Nu är jag taggad till tusen inför hösten och skall köra på stenhårt med partylite, skall bli superkul! :):)

Idag har vi mnest slappat och jag har sålt min cykel, jajajajajaja!!! SÅ skönt! En slant till där att lägga i sparbössan, den måste fyllas rätt snabbt nu. Så man får spara in på allt.

I morgon skall jag jobba och sen skall vi ut och kolla på huset en gång till, för er som vill veta så har vi ett hus på G iaf! Jättespännande tycker både jag och Anders.

Sov gott alla, för nu skall jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0