kul kille.

Anders satt uppe och spela datorn med jonas tills kl 7 i morse eller vad den var. Så han ligger och sover nu, kul att han gör det på min lediga dag...Pust!! Han kommer ju inte vara hemma så mycket på sin semster eftersom han skall till norge och till sthlm.

Jag har varit inne och pantat alla flaskor för några månder tillbaka, även midsommarefesten. Kan säga att det var en hel del. speciellt om man skall panta det själv. Blev iaf nästan 150 kronor.
Passa även på att handla så nu ekar inte vårt kylskåp lika mycket som innan.
FÅr se vad dagen har att erbjuda och när den där nissen har tänkt att vakna, känns inte så kul att sitta här hemma själv iaf. Sen kan jag inte röra mig allt för långt bort för det var en som skulle komma och kolla på cykeln idag, hoppas jag får den såld.

Mn första katt Moltas.


Kommentarer
Postat av: s

Du får hoppa lite på ANDERS nästa gång han sover bort dagen :D Har dom bestämt att dem skall åka till Norge? Jocke har ej sagt något om det. <3

2010-07-19 @ 19:48:41
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0