kul-

KUl att det är så många som kollar ens blogg även fast man inte skriver, men nu tänkte jag slänga in ett inlägg. De senaste dagarna har jag jobbat och chefen har nu gått på semster så det blir frukostasvar för min del, bara de inte ringer kl 4 en morgon och säger att de är sjuka, då får ni spö, nej blir det så får det väl gå, får ju betalt för de :):), fast de kan ju gärna ringa Sandra :).

Helgen blev det lite party, men bur var inte överdrivet kul. Kass musik!! Så de 250 kr de kosta att gå in var nästan inte värt de. Skulle ha gått på munken eller något annat ställe, då kunde man iaf ha fått välja vilken musik man ville dansa till, eftersom de finns fler golv där.. Men jaja!!

Igår fyllde lillbror år då blev det mat där ute och fika, grattis igen lillebror, man kan inte tro att min minsta lillebror är 17 år nu. Fan nästa år får man ta körkort, roligt för han. Men jag börjar känna mig lite smått gammal nu :):), även fast jag bara är 21, fyller 22 i december.

Idag är det äntligen fint väder, så det blir stranden idag men min kära. Får se hur varmt det är i vattnet om det blir något bad. Kan tänka mig att det är rätt kallt eftersom de regnat så himla mycket här de senaste tiden.

Nu skall jag dra iväg till beachen, ha en skön dag alla och njut av solen, vi vet inte vad det blir för väder i morgon.

Ps. inget nytt om huset, vi har sagt att vi vill ha det nu är det bara en väntan och se vem som får de ds.


Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag undrar hur det gick med huset? Jag är så nyfiken av mig...:-)

Jag tror att det kommer att gå alldeles utmärkt på jobbet, nu när du har ansvaret. Jag såg att din lillebror och min yngste son har samma födelsedag. Du får säga grattis till honom.

Kram

2010-07-27 @ 14:28:38
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Förresten jag glömde fråga om Bua. Jag har nämligen släkt där. Känner du någon där, eller var det bara tillfälligt som ni var där?

2010-07-27 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0