Hustitt!

Idag har vi varit och kollat på huset en gång till och det känns ännu bättre nu. Nu vill vi bara ha det och vi hoppas att det är rätt person som köper marken så att vi kan köpa gården för de bra erbjudandet vi fått.

Allt känns så bra nu och jag hoppas det håller i sig. Idag vart det jobb och efter det var det en koll på huset sen en fika med pappa. HAn var även med och kolla på huset så att vi kunde få en bättre bild utav det, vad som behövs göras och det är ju verkligen något att sätta händerna i kan jag säga, men så sjukt kul.

Nu har jag och Anders grillat och nu skall vi ut på en inlinestur, skönt att röra på sig, sen blir det nog sängen för min del. Börjar 5 i morgon bitti igen och i natt blev det inte så mycket sömn, hade så svårt att sova.

PÅ lördag blir det utgång och det skall bli awesome.....:):):):):)

Hepp Hepp!!

Jag och Anders i Bua utanför Göteborg för 4 år sedan.



Kommentarer
Postat av: Natta

Jaaa på lördag :):) Sååå kul!! Spännande med huset jaoo vill veta mer! <3

2010-07-23 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0