Fredag

Var ett tag sen jag skrev nu. Men det händer så mycket annat just nu, har varit ledig i tre dagar nu så då har jag varit med vänner och familjen och bara haft det bra. SÅ skall livet vara!
Orkar inte lägga in några bilder nu, men har knäppt en hel del.

Nu är det bara 6 dagar tills vi åker till Västkusten med Sara och Jocke och jag ser verkligen fram emot det, skall bli så kul att komma bort från ön ett tag och bara ha det underbart. Måste kanske börja kriva en lista med grejer som vi skall ta med, börjar kanske bli dax för det...

Nu orkar jag inte sitta här inne länge!

Blir lite ledsen att man inte hör ett ord längre, är jag bara viktigt ibland?!

Kommentarer
Postat av: s

Jaaaaaaaaaaaahoooo snart drar vi :D Skall bli gutt att komma i väg. <3

2010-07-04 @ 12:07:10
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0