Fort går det..

Vädret är inte på topp idag men det gör inte så mycket har jobbat sen fixat en hel del inne. Om 2 tinmmar skall jag och Anders göra något skoj :D

På senaste har jag jobbat, varit på stranden, på 50-årsfest mm. Sommar är som bäst nu och jag gillar det.
Ser ut som att det skall börja regna nu bara , men lite regn kan vi behöva nu, det är ju så torrt överallt. Gör ju ont att gå i gräset barfota.

Nu är hela dubbelsängen full med saker vi skall ha med oss, för på torsdag åker vi till sthlm och på fredag bär det av mot västkusten och laholm. JObbar fram tills dess och sen skall det packas och städas och inhandlas det sista.

En av mina katter eller båda har spytt och skitit diareé över hela huset i morse, stackarna. De måste ha fått i sig något galet. Hoppas de blir bättre snart iaf, innan vi åker så att inte Sandra och Niclas får torka upp det för jag höll på att kräkas idag när jag skulle torka upp det och det rann ner på golvet igen, usch!!! Brukar annars inte vara känslig för sånt, men det var lite äckligt.

Hej så länge!

PÅ 50-årsfesten
Anders, jag, Marcus, Pappa, Rasmus, Ida

Mormor kastar hästkor och vi hejjjjar på!

Anders och Jag

 


Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag hoppas att ni får en trevlig och skön resa. Vi hörs när ni kommer hem igen.:-)

Kram

Tina

2010-07-07 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0